Jak odblokować dostęp do ING Online?

17 marca
16:06 2016

ING Bank Śląski oferuje swoim klientom swobodny dostęp do konta poprzez bankowość internetową w serwisie ING BankOnline. A co gdy zapomnimy hasła logowania? W jaki sposób odblokować dostęp do ING BankOnline?

Klienci ING Banku Śląskiego, mający dostęp do internetu, poprzez internetowy serwis ING BankOnline mogą: sprawdzić stan swojego konta, zrobić przelew, założyć lokatę, doładować telefon, spłacić kartę kredytową lub kupić jednostki funduszy inwestycyjnych.

Logowanie do ING BankOnline

Aby zalogować się do systemu ING BankOnline, należy wejść na stronę , po czym wybrać opcję „Wejście”. Na następnej stronie musimy wpisać nadany przez bank identyfikator użytkownika. Numer ten należy wpisać bez odstępów, a następnie klikamy przycisk „Dalej”. W kolejnym okienku musimy podać hasło dostępu do systemu. Podczas logowania podajemy tylko część hasła, tzn. pięć wskazanych przez system znaków.

Jak zmienić identyfikator użytkownika?

Identyfikator użytkownika, tzw. login, to indywidualny dla każdego klienta banku ING ciąg 10 znaków, najczęściej składający się z 3 liter imienia, 3 liter nazwiska oraz 4 losowo wybranych cyfr. Identyfikator można zmienić tylko w oddziale banku ING.

Odblokowanie dostępu online

W przypadku, gdy świadomie (np. przez opcję systemu, Help-Line, oddział banku) lub nieświadomie (poprzez 5-krotne błędne podanie hasła) zablokujemy dostęp do ING BankOnLine, wtedy możemy go odblokować za pomocą:

  • internetu – klienci indywidualni i przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą mogą wypełnić wniosek o odblokowanie systemu ING BankOnLine przez internet. W tym celu otrzymamy z banku jednorazowy kod autoryzacyjny w formie wiadomości SMS lub poprzez usługę HaloŚląski. Gdyby taka metoda odblokowania nie doszła do skutku, bank przekazuje klientowi przesyłkę zawierającą kopertę z jednorazowym kodem aktywacyjnym „Odblokuj dostęp do ING BankOnLine”. Po otrzymaniu takiej przesyłki, należy zadzwonić pod numer 801 601 607 (z telefonów stacjonarnych) lub (32) 357 00 10 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych) i na klawiaturze wybierać opcję numer 1;
  • w oddziale banku – w tym celu należy odwiedzić najbliższą placówkę banku, aby tam otrzymać kopertę z kodem aktywacyjnym. Po jej uzyskaniu, aktywujemy dostęp do systemu poprzez kontakt telefoniczny z ING.

Pamiętajmy, że koperta otrzymana z banku, zawierająca jednorazowy kod aktywacyjny jest ważna przez 30 dni od daty złożenia dyspozycji.